16.08.2012

A Thousand miles.

Czasami wydaję mi się że potrafię śpiewać. Najczęściej kaleczę Coldplay'a , Lanę del Rey , Madonnę , i wiele innych bogu ducha winnych śpiewaków. Ale czuję taką ogromną radość jak śpiewam.

Z rzeczy dzisiejszych.

Kurczak w ziołach z ryżem i szybkim sosem pomidorowym zabarwionym czosnkiem zrobił mój dzień.

Zabiegi na twarz również przyniosły oczekiwane efekty wygładzenia, zmiękczenia, lepszego wchłaniania składników odżywczych, które to codziennie ode mnie otrzymuje moja cera.

Jesień.

Czuję ją w jabłkach z cynamonem.
Poszerzam skarpecianą garderobę  cudów małych.
Kupuję wiśniowy lakier do paznokci.
Chcę mieć jasne włosy, następnie zakochuję się w swoich naturalnych od nowa.
Nocne spacery po tym dziwnym mieście przypominają się różą w szklance wody .
Jest pięknie, nawet jak mam mokrą poduszkę. Czasami.
Ale o tym cicho sza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz